[OpenOffice] Dubtes de criteri

Joan Montané jmontane a gmail.com
dll nov 12 09:49:56 CET 2007

Demano consell de criteri,

estic traduïnt el filter, sembla que hi ha pendents moltes traduccions de
descripcions de formats gràfics, per exemple,

EMF - Enhanced Metafile
EPS - Encapsulated PostScript
GIF - Graphics Interchange Format
JPEG - Joint Photographic Experts Group

Alguns crec que es podrien traduir bé, altres, veig la traducció molt
forçada, tenim algun criteri?? Ho faig segons el meu criteri propi???

EMF - Metafitxer millorat
EPS - Potscript encapsulat
GIF - Format d'intercanvi de gràfics????
JPEG - Grup d'experts fotogràfics units?????

Apa, adéu!!!

El 12/11/07, Joan Montané <jmontane a gmail.com> ha escrit: