[OpenOffice] Fitxers de la traducció de la 2.4 assignats actualment

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 12 08:45:35 CET 2007

Hola Raül,
> Després d'un parell de dies sense poder accedir al Pootle, hi he
> entrat avui i he vist que desktop/* estava assignat a l'usuari
> "esparver". Suposo que per error :P
Tens raó, confusió meva.

Malauradament el servidor de Pootle ha estat caigut. Els hi vaig als de
Sun i diumenge tornava  a funcionar.
> Jordi, assigna-me'n un altre així que puguis. Si no, vaig fent els no
> assignats i així no trepitjo ningú:
> http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/?showassigns=1&editing=1

Ves fent el que quedin lliures perquè sinó no serem prou dinàmics per
acabar el que queda.

> De tota manera, trobo que hauríem de pujar tot el que tinguem demà com
> a molt tard, que és la data oficial. Si ens deixen fins el 15, doncs
> millor, però no ens la juguem.

Certament.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/