[OpenOffice] Fitxers de la traducció de la 2.4 assignats actualment

Raül Cambeiro rulet a menta.net
diu nov 11 19:35:37 CET 2007

Ep,

> Hola Raül,
>
> T'assigno tot el directori desktop de l'arrel, és a dir,
> http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/desktop/

Després d'un parell de dies sense poder accedir al Pootle, hi he entrat
avui i he vist que desktop/* estava assignat a l'usuari "esparver".
Suposo que per error :P

Igualment, ho he revisat tot i he acabat el poc que faltava. Directament
al web, perquè no em sembla gens fiable i prefereixo no fer feina fora
de línia i veure que després no es pot pujar. Tot eren canvis menors. Si
trobés res estrany o un fitxer gros, ho passo per llista.

Jordi, assigna-me'n un altre així que puguis. Si no, vaig fent els no
assignats i així no trepitjo ningú:
http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/?showassigns=1&editing=1

Gil, el chart2/* el vaig fer jo per descuit (missatge meu del dia 8,
12:40). Com que és un mòdul molt visible, si no el tens, podem posar el
que vaig enviar i ens ho traiem de sobre. No el pujo jo mateix, que ja
em sembla prou caòtica l'eina i no ho vull embolicar...

De tota manera, trobo que hauríem de pujar tot el que tinguem demà com a
molt tard, que és la data oficial. Si ens deixen fins el 15, doncs
millor, però no ens la juguem.

Salut,
rul