[OpenOffice] No s'obre!!!

Eulàlia Franquesa Niubó eulaliafranquesa a gmail.com
diu nov 11 19:18:59 CET 2007

Hola
Ja fa una pila de temps que utilitzo l'OOo, i ara resultat que se m'ha
penjat d'una forma curiosa.
Quan l'obro, em diu que hi ha un error inesperat, i que desarà els arxius
que estaven oberts, i quan tornes a obrir no superem aquest procés de desar
els arxius.
He esborrat i he tornat a instal·lar tot el programa, però fa el mateix.
Algú sap que puc fer?
Realment quan t'has acostumat a aquest programa i tots els documents de
l'ordinador estan en aquest format, et sents bastant putejada, que faig?
Algú em pot dir alguna cosa.
Moltes gràcies
Eulàlia

--