Re: [OpenOffice] Què s'ha de fer amb els ~?

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu nov 11 11:47:33 CET 2007

El 09/11/07, esparver - <esparvermail a gmail.com> ha escrit:
> On Nov 9, 2007 5:09 PM, Marc Belzunces

> i, això com ho fem?

Segons tinc entès, el nou sistema està plantejat per a què es facin
(Sun?) versions preliminars. En Jesús també està treballant per a què
se'n facin automàticament per a Windows:

http://www.corrius.org/bloc/index.php?entry=entry071108-110854

Per aquesta versió segurament, però, no podrà ser, ja que el 15 es
tanca la cosa.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holocè.cat