[OpenOffice] dubte en la traducció

Raül Cambeiro rulet a menta.net
dij nov 8 12:40:48 CET 2007

Hola,

> com coi es tradueix això:
>
> #: Strings.src#STR_PAGE_LINE.string.text
> msgid ""
> "_: Strings.src#STR_PAGE_LINE.string.text\n"
> "Line"
> msgstr "Línia"
>
> senzillament poso tota la parrafada aquesta i a sota Línia?

A mi també em va sobtar. Però quan ho mires pel web no surt pas això. No
sé si és una errada del Pootle...

Això de no duplicar feina, m'havia de tocar. El dia 6 vaig dir que
m'agafava el chart2/*, i no em vaig fixar en el subtil "assignat" que
surt per allà. Què hi farem, ara ja està.

Gil, no sé com ho portes, però si vols aquí tens la meva.

Salut,
rul
Name: dialogs.po.bz2
Type: application/x-bzip