[OpenOffice] Dubtes

esparver - esparvermail a gmail.com
dic nov 7 15:17:04 CET 2007

Hola,

Estic traduint el que falta de  dbaccess / source / core / resource.po
(directament a l'eina web, no puc treballar amb els po a la màquina on
sóc)  i m'han sorgit alguns dubtes. Sóc novell en tot plegat i no
voldria cagar-la.

He marcat com a dubtoses les entrades que no estic segur que estiguin
bé. Els dubtes que tinc són:

container ---> contenidor (ho hi ha alguna traducció millor?)

l'entrada "The SQL command does not describe a result set." l'he
traduïda per "L'ordre SQL no descriu un resultat." i, a banda que no
em sona bé, no estic segur que vulgui dir el mateix.

A banda d'això, a les entrades ja traduïdes he vist una cosa que penso
que no és correcta: "No s'ha pogut establir una connexió." penso que
hauria de ser "No s'ha pogut establir cap connexió."

No ho he tocat a espera de la vostra opinió.

m'agafo el dbaccess / source / sdbtools/ resource.po

Salutacions

Jordi