[OpenOffice] Guia de l'OpenOffice.org en català

Miquel Escarra quelet a gmail.com
diu jun 10 13:01:32 CEST 2007

El ds 09 de 06 del 2007 a les 20:55 +0200, en/na Jesús Corrius va
escriure:
> Hola Joan,
>
> Doncs que jo sàpiga no hi ha cap guia d'ús completa de
> l'OpenOffice.org en català disponible. Hi ha els fascicles de
> l'Ajuntament de Barcelona i un temari en català de la Universitat
> Oberta de Catalunya que crec que es poden descarregar gratuïtament per
> Internet. Em penso que això és el millor que hi ha en català.
>
> El què expliques del curs del Departament d'Educació, on es feia
> servir un dossier en català i el programa en castellà, em sembla
> totalment surrealista. Espero que ara ja es faci servir
> [...]

Jesús,

I el cas és que ja hi havia circulant una versió 1.9 traduïda quan les
persones que redactaven el manual ho van fer.

Jo m'he trobat amb els manuals i amb gent en curs, encara més
rocambolesc.

Pel curs vinent hi ha anunciat un curs de base. Veurem si la tàctica és
la mateixa.

Quant al Writer, sobretot, ja fa temps per a la versió 1.1, vaig fer un
conjunt de manuals de curs que es poden trobar a les pàgines de l'AEIC
(http://aeic.xtec.net/moodle) accessibles com a visitant a la categoria
de cursos FORMACIÓ (Hivern) 2004-2005 -DURSI- i el curs d'ofimàtica. Per
mi que encara són aprofitables per qui vulgui arribar a nivells de
control del Writer acceptables.

Miquel