[OpenOffice] Guia de l'OpenOffice.org en català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dis jun 9 20:55:50 CEST 2007

Hola Joan,

Doncs que jo sàpiga no hi ha cap guia d'ús completa de
l'OpenOffice.org en català disponible. Hi ha els fascicles de
l'Ajuntament de Barcelona i un temari en català de la Universitat
Oberta de Catalunya que crec que es poden descarregar gratuïtament per
Internet. Em penso que això és el millor que hi ha en català.

El què expliques del curs del Departament d'Educació, on es feia
servir un dossier en català i el programa en castellà, em sembla
totalment surrealista. Espero que ara ja es faci servir
l'OpenOffice.org en català. Francament hi ha coses que sóc incapaç
d'entendre.

Salutacions,

--
Jesús Corrius