Re: [OpenOffice] Segona ronda de traduccions per l'OpenOffice.org 2.4 - més feina

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim des 4 18:59:16 CET 2007

Hola,

> Vaig fer una còpia de tot l'arbre, tal com estava en acabar la primera
> ronda (al 100%). L'adjunto. Caldria veure si realment són les mateixes
> cadenes, fitxer per fitxer...

Jo tinc una còpia però no és tant recent. Vist el que ha succeït faré
còpies regularment.

> Jo optaria perquè cadascú comprovi els fitxers que va fer. Bàsicament
> que no hagin canviat alguna cadena original i la traducció ja no
> quadri. Proposo descarregar-se el po que toqui i comparar-lo amb la
> còpia del que teníem (adjunta). Si no ha canviat res, el pugem tal
> qual i un menys.

Ja els he pujat jo mateix. El Pootle permet fer un merge de cadenes de
tal manera que s'aprofiten totes les que poden del teu fitxer.

Hi cap fitxer més que penseu que s'ha perdut? Jo crec que els he salvat
tot els que mancaven.

> Fa certa ràbia, la veritat.

Això del Pootle és molt nou a can OpenOffice.org. Paguem el preu de ser
innovadors :)

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/