[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij set 14 20:11:53 CEST 2017

El dia 14 de setembre de 2017 a les 19:27, Jordi Mas <jmas a softcatala.org>
ha escrit:

> El 14/09/2017 a les 10:28, Gil Forcada Codinachs ha escrit:

> Jo era partidari de fer-ho amb la versió 3.2.6.0 per dos motius:

Jo havia entés ,quan vas dir en un correu "jo començaria a fer-ho demà" que
ho faries tu, per això no vaig "insistir". Supose que et vaig malentendre.
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >