[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij set 14 19:27:37 CEST 2017

El 14/09/2017 a les 10:28, Gil Forcada Codinachs ha escrit:
> Si m'envies els po, els puc pujar en un parell de dies.
>
> O si em dieu on es l'script també ho puc fer jo mateix.
>
> Es el que ja vaig dir fa una setmana...
>
> I no, no hem perdut l'oportunitat, la majoria de distribucions agafen la
> .1 més que no pas la .0

Jo era partidari de fer-ho amb la versió 3.2.6.0 per dos motius:

- Algunes aplicacions no els hi cal fer cap versió més enllà de la 0 (i
mai fan un .1 o cap altre superior). En GNOME 3.24 tens alguns exemples
que pots veure mirant els tags de git [1], [2], [3], etc. Llavors, en
aquestes ja hem perdut la finestra pel valencià.

- Pràcticament tots els projectes creen una branca per la versió estable
(gnome-3-26). Llavors caldrà fer commit a la branca de la 3.26 i després
tornar a fer commit a master.

Ho comento per tenir-ho en compte en el futur al decidir el moment adequat.

Per cert, genial que et puguis ocupar Gil!!!!

Jordi,

[1] https://git.gnome.org/browse/gnome-color-manager/
[2] https://git.gnome.org/browse/gnome-clocks/
[3] https://git.gnome.org/browse/gnome-boxes/