[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic ago 23 21:13:49 CEST 2017

El dia 21 d’agost de 2017 a les 8:56, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Ep gent,
>
> Queden pocs dies (fins principis de Setembre) per acabar la traducció del
> GNOME 3.26.
>
> Si teniu temps si us plau agafeu mòduls d'aquesta llista:
>
> https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-26/ui/
>
> Prioritizeu aquells que tenen més cadenes, els curtets els vaig fent.
>
> Qualsevol cosa em dieu

Hola Jordi,

Hem de fer l'adaptació valenciana. Tot i que no ho "semi-automatizem" per a
aquesta versió encara, no hauríem de perdre la finestra d'oportunitat de
tindre la versió llesta, encara que siga manualment.

Com creus que podríem fer-ho?
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >