[GNOME] Traducció del GIMP

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 29 07:11:41 CET 2016

> Només volia dir una cosa que m'he trobat. Quan en anglès ens trobem la
> paraula *Destinity*, la traducció al català és d*estinació*, que és el
> lloc d'arribada.
> Això ho dic perquè he vist algunes cadenes en que estava traduït per
> *dest**í*, i destí, en català, es refereix a la sort reservada a
> cadascú, el fat.

Al DIEC2 a l'entrada de destí diu efectivament el que comentes:

1 1 m. [LC] [FS] [AN] Potència sobrehumana que, suposadament, fixa per
endavant el curs dels esdeveniments, la sort reservada a cadascú.
1 2 m. [LC] Sort reservada a cadascú.
2 m. [LC] Destinació 2 .

Però fixa't que l'última accepció defineix que també és sinònim de
destinació. Al final, crec que és una qüestió d'estil no de correctesa.

El meus cinc cèntims