[GNOME] Adaptació dels noms de d'aplicacions del GNOME

David2 rbndavid a gmail.com
dll maig 30 15:38:09 CEST 2016

Hola,

No em desagrada *Per fer*, és més proper a l'original i és correcte. També
trobo bé *Pendent* o *Tasques per fer*. Altres idees: *Feina pendent / per
fer*... No m'agrada tant *Llista de tasques* perquè trobo que perd una part
del significat.

Recordo haver vist algunes cadenes que mantenien el nom en anglès del Gnome
Tweak Tool dins de la traducció, en canvi, després he vist que apareix com
a *Eina d'ajustaments*, si no ho recordo malament. També es podria mirar si
ja està bé...

Del Boxes m'agrada més *Caixes del Gnome *o *Capses del Gnome*...

David

El dia 29 de maig de 2016, 23:22, Francesc Dorca i Badia <
francesc.dorca a gmail.com> ha escrit: