[GNOME] Adaptació dels noms de d'aplicacions del GNOME

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu maig 29 20:07:28 CEST 2016

El 29/05/2016 a les 19:41, Walter Garcia-Fontes ha escrit:
> * Jordi Mas, jmas a softcatala.org [29/05/16 19:38]:

> A mi em sembla bé. El Nautilus penso que a algunes distribucions es
> veu com "Fitxers", pot ser?

Hola,

El Nautilus és cas curiós, ja que el en anglès es refereixen al programa
amb dos noms:

"Nautilus, also known as Files, is the default file manager of the GNOME".

Llavors, al propi programa hi ha llocs que en diuen Nautilus i altres
Files. En català, com les llengües que he mirat, s'ha respectat l'ús del
nom és que es fa a cada frase en anglès.