[GNOME] [Fwd: Valencian variant of GNOME's quadrapssel]

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim mar 22 11:39:41 CET 2016

El dt 22 de 03 de 2016 a les 08:49 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure:
> Hola Gil,
>
> El dia 22 de març de 2016, 1:02, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha
> escrit:

> Fa un parell de setmanes ens vam reunir amb la gent del Lliurex. Els
> canvis al Govern de la Generalitat han donat per fi llibertat de
> criteris a aquesta gent i amb ells hem arribat a un acord per fer
> servir els mateixos criteris de traducció. Això encara no és 100%
> efectiu (estem tancant els criteris).
>
> La idea final és que compartim les traduccions i no fem dobles
> esforços. Aquesta gent fa moltes traduccions que podríem aprofitar
> [...]

Hola Pau,

No fa ni tan sols falta que tinguis accés a tot el git del GNOME, només
que tinguis el rol de committer al damned-lies n'hi ha prou. Des de la
pròpia interfície es poden fer commits.

En qualsevol cas, sí, que enviïn les traduccions al damned-lies i des
d'allà es poden pujar sense cap tipus d'esforç.

Pel que dius ells faran la traducció al català i nosaltres ens
encarregarem de fer les adaptacions al valencià? Ja hi ha un script per
fer les adaptacions oi? Un cop estigui adaptat a les noves regles, puc
fer un script que faci tots els commits automàticament si voleu, així
ni tan sols s'hauran de pujar (les adaptacions) al damned-lies.

Salut,
Gil

Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature