[GNOME] epiphany - master

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 17 08:06:01 CET 2016

El 16/03/2016 a les 15:29, David2 ha escrit:
> Hola,
> Vaig interpretar "GNOME web" com a nom del programa. L'Epiphany apareix
> a l'escriptori amb el nom de Web i senzillament en vaig fer una proposta
> de traducció perquè la tinguéssiu en consideració i evitar el nom de
> programa en anglès. Ja sé què diu el Termcat.

Personalment no li veig cap problema a Web o GNOME Web queda clar en
català al que es refereix.

Pensa a més que normalment a molts sistemes operatius tens una icona de
Xarxa a primer o segon nivell per accedir a totes Xarxes (Network).
Llavors, clarament donaria peu a confusió.