[GNOME] Traducció del GIMP

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dij des 29 23:32:21 CET 2016

Hola Jordi,

M'he mirat l'estat dels fitxers i he vist que alguns fitxers que havia
fet, com per exemple el caixa d'eines (pinta) hi ha unes nou cadenes en
difús. Em miraré com està la traducció i si no estan acabats els acabo,
i així quedaran acabats del tot.

Eulàlia

El 24/12/16 a les 22.34, Jordi Mas ha escrit: