[GNOME] Traducció del easytag.easytag-2-2.ca.po

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
diu nov 29 12:14:07 CET 2015

* Carles Ferrando Garcia, carles.ferrando a gmail.com [29/11/15 11:57]:
> Estava intentant pujar la traducció del fitxer easytag.easytag-2-2.ca.po i
> el vertimus em diu «El fitxer .po no passa la verificació «msgfmt -vc».
> Arregleu el fitxer i torneu-ho a provar.»
>
> Us penge el fitxer traduït doncs no sé com passar aquesta verificació.
>
> Que es sol fer en aquests casos ?

Tens un parell d'errors. Hauries de fer servir alguna editor de
traducció que et mostri aquests errors, tipus poedit o semblant.

Línia 2501:
#: ../src/et_core.c:4129
#, c-format
msgid "Error writing tag type %d to file %s (%s)"
msgstr "Error en escriure el tipus d'etiqueta al fitxer %s (%s)"

Com pots veure et falta %d.

Línia 4371:
#: ../src/prefs.c:1831
#, c-format
msgid "The audio file player '%s' cannot be found"
msgstr "El reproductor de fitxers d'àudio no es pot trobar"

Com pots veure et falta «%s».

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat