[GNOME] [GIMP] Fitxer Caixa d'eines (pinta) - terminologia: color picker

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic maig 27 22:35:57 CEST 2015

Hola Jordi,

Com diu l'Eulàlia això ho vam parlar, he recuperat part del fil aquí:
https://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2014-May/010121.html

L'eina és aquesta: http://docs.gimp.org/ca/gimp-tool-color-picker.html

I efectivament si tirem endavant amb «pipeta» he comprovat que falta
canviar-ho a fitxer de la interfície (tant a 2.8 com a master).

Salut!

PD: Ara he vist que també caldrà canviar les captures de pantalla de la
documentació

El dia 27 de maig de 2015, 21:44, Eulàlia Pagès i Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: