[GNOME] [GIMP] Fitxer Caixa d'eines (pinta) - terminologia: color picker

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic maig 27 21:44:42 CEST 2015

Hola Jordi,

Això ho vam discutir l'any passat. Vaig proposar el terme pipeta, perquè
la icona és exactament una pipeta. La idea la vaig agafar de la versió
francesa, pippete.
El terme és més curt, i efectivament, la pipeta real serveix per
capturar líquid, que és el que fas amb el color-picker.
A la gent li va semblar bé i jo vaig fer els canvis.

Eulàlia

El 27/05/15 a les 19.18, Jordi Mas ha escrit: