[GNOME] GIMP - traducció del instal·lador de Windows 32

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dic maig 20 19:50:41 CEST 2015

Hola:
Adjunto fitxer ca.setup.isl, traduït de l'en.setup.isl amb ajut del
Notepad++ per Windows.
Fins la propera

Xavier

El dia 20 de maig de 2015, 17:09, Xavier Beà <xavier.bea a gmail.com> ha
escrit: