[GNOME] Estadístiques del GIMP - només versió estable

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 20 18:33:43 CEST 2015

El 20/05/2015 a les 18:19, Konfrare Albert ha escrit:
> Ep!
>
> Jo tinc un fitxer de la interfície en què havia començat a treballar.
> Miro de pujar-lo a veure si canvia l'estadística.

Perfecte!

> Ara que tenim les branques i estat de les traduccions ben visibles
> podríem mirar de donar una empenta a la traducció.
>
> M'agafo algun fitxer.

No segueixo de prop el desenvolupament del GIMP però mirant l'estat del
roadmap[1], i el que he trobat per Internet[2], penso que el GIMP 3.0
trigarà en venir no menys d'un any llarg. Algú té més informació?

Si aquesta premisa és correcta, llavors jo em focalitzarlia primer en
acabar la branca 2.8 ja que és possible que es continuen publicant
versions de la branca 2.8 (la propera seria 2.8.16), que estigui més
traduïda. Bàsicament a la versió estable, queadaria acabar el gegl i
gimp-gap. Jo mateix faria el porting a la branca master un cop estiguin
traduïts per aprofitar les traduccions.

Per cert, fa 20 hores he pujat a la branca 0.2 del gegl[3] la traducció
que teníem a màster. Sembla ser que la branca 0.2 és la que usen per
versions estables i no teníem cap traducció ja que només la vam pujar a
màster.

[1] http://wiki.gimp.org/wiki/Roadmap
[2] http://www.gimpusers.com/forums/gimp-user/16430-gimp-3-release-date
[3] https://git.gnome.org/browse/gegl