[GNOME] Estadístiques del GIMP - només versió estable

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic maig 20 18:19:54 CEST 2015

Ep!

Jo tinc un fitxer de la interfície en què havia començat a treballar. Miro
de pujar-lo a veure si canvia l'estadística.

Ara que tenim les branques i estat de les traduccions ben visibles podríem
mirar de donar una empenta a la traducció.

M'agafo algun fitxer.

Salut!

El dia 20 de maig de 2015, 18:17, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: