[GNOME] Provant la traducció de l'Inkscape 0.91

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dim mar 10 22:20:50 CET 2015

Hola
Realment és molt gratificant treballar amb programari en la llengua mare. I
més si s'hi ha ficat un granet de sorra.
M'he baixat el fitxer .mo i, un cop desat a lloc i canviat el seu nom per
inkscape.mo, el programa ja funciona correctament amb la nova traducció.
En un primer cop d'ull he observat:

Fitxer > Templates...

Fitxer > Exporta una imatge PNG... > Àrea d'exportació
Entre les opcions hi ha "Personalitzat" (Àrea és femení)

Fitxer > Propietats del document > Pàgina > General > Default units:

Edita > Preferències > Interfície - Mida de les icones
En el desplegable surt: Gran, Petit i Més petit (Mida és femení)
(El desplegable surt 3 cops)

Edita > Preferències > Interfície > Finestres - Mida per defecte de la
finestra:
En el desplegable surt: Petit, Gran i Maximitzat (Mida és femení)

Edita > Preferències > Interfície > Finestres - S'està desant... (2 cops)
(El temps verbal sembla poc adient)

Objecte > Emplenat i contorn...
A la part inferior de la finestra, en la línia d'estat surt: Emplenat i
Traç. (Estem parlant del mateix concepte. Caldria unificar).

Extensions > Web > JavaScript > Esta<bleix els atributs...

I per la resta, molt bona feina

Xavier

El dia 9 març de 2015, 9:26, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: