[GNOME] Traducció del GNOME

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim gen 13 21:09:50 CET 2015

Hola Ecron!

Encara que jo no he traduït cap mòdul del Gnome (sóc a la llista perquè
estic a la traducció del GIMP que també es gestiona des d'aquí), vull
donar-te la benvinguda ;)
I responc entre línies:

Bon dia companys! En resposta a la vostra crida a través del Twitter, m'he
> unit a l'equip, si vos pareix bé.

Fantàstic!

> Ja em direu com van les coses per ací, he coŀlaborat en diversos projectes
> de traducció però sé que cadascú és un món

Ep! No ens deixis al QGIS, ni a l'OsmAnd ni al Telegram ;)

> (he llegit tota la informació de SoftCatalà, doneu això per sabut).

En dono fe.
A reveure!
--
*KONFRARE ALBERT*