[GNOME] Propostes

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis feb 28 08:46:24 CET 2015

El 27/02/2015 a les 15:43, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Pel que fa a la lletra, tiraria pel dret i posaria *Tipografia* a tot
> arreu en comptes de *tipus de lletra*.  Ens estalviarà maldecaps alhora
> de traduir. Si es pot fer extensible al GIMP estaria bé de fer-ho.
>
> Pel que fa a Handle, de moment deixaria *Nansa* tal com està, *Ansa *em
> sona estrany.
>
> Jo només havia proposat *Mànec* en alguns casos, però no per traduir-ho
> tot amb aquesta paraula.
> Un *Mànec*, com el de la porta té mobilitat i s'articula, en canvi la
> [...]

Ep Eulàlia!

Em sembla bé tot el que comentes.

Un cop estigui totes les parts traduïdes faré una passada per
assegurar-me que els termes que em discutit la terminologia es prou
coherent.

També prepararé unes instruccions perquè puguem provar la versió actual
de l'Inkscape amb la traducció final, per provar-la una mica abans de
donar-la per bona.