[GNOME] Part 6 de l'Inkscape

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
diu feb 22 14:25:05 CET 2015

Hola, Jordi
Fetes ja les correccions (deixant el noms dels tipus de lletra en anglès)
adjunto de nou el fitxer corresponent a la part 6.
I ara que hi estic posat, em fico a traduir la part 3, que veig que ja és
la darrera.

Fins aviat
Xavier

El dia 17 febrer de 2015, 7:43, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: