[GNOME] Part 4 de l'Inkscape

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dll feb 16 14:28:28 CET 2015

Hola,
He fet un repàs ràpid per tal d'ajudar-me en les meves correccions del
número 6; i m'han servit per seguir els mateixos criteris.
En aquest 4, retocaria:

msgid "Chamfer subdivisions:"
Aquí, "Chamfer" es refereix a l'acció d'aixamfranar. ("Aixamfrana les
subdivisions")

msgid "Modify Fillet-Chamfer"
("Modifica Arrodoneix - Aixamfrana")
Suposo que es tracta d'aquestes ordres ( I de fet, així és com ho he
traduït al LibreCAD).

msgid "First selected circle/ellipse/arc"
("Primer cercle, el·lipse o arc seleccionat") Es tracta d'arreglar varis
objectes seguint la pauta del primer, o del darrer. Així, també
("Darrer cercle,
el·lipse o arc seleccionat").

Salutacions

Xavier

El dia 15 febrer de 2015, 21:52, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: