[GNOME] Traducció del Inkscape 0.9x al català - cal ajuda

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
diu feb 8 23:36:06 CET 2015

Aquest glossari el va començar la primera persona que va traduir el GIMP
i jo l'he anat ampliant a mesura que anava trobant termes.

És el que us vaig enviar fa uns pocs dies.

Eulàlia

El 08/02/15 a les 23.25, Jordi Mas ha escrit: