[GNOME] Traducció del Inkscape 0.9x al català - cal ajuda

Carles Ferrando (GM) carles.ferrando a gmail.com
diu feb 8 09:20:46 CET 2015

El 07/02/15 a les 16:09, Jordi Mas ha escrit:

> Les parts estan aquí:
> https://github.com/jordimas/inkscape-l10n-ca
>
> He creat aquesta petita Wiki de coordinació:
> http://www.softcatala.org/wiki/Inkscape/Coordinaci%C3%B3_versi%C3%B3_090x
>
> Qui es pot / vol ocupar d'alguna part?
>
> Atentament,
>
> Jordi,
>
> [1] https://bugs.launchpad.net/bugs/1419244

Hola Jordi. M'agafe la primera part i vaig treballant en ella.
Salut!
Carles Ferrando
--
Bloc: http://gnuéscultura.eu ( http://xn--gnuscultura-dbb.eu/ )
Utilitza el format lliure estàndard ODF emprant el LibreOffice en català

Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 473 bytes
Desc: OpenPGP digital signature