[GNOME] Terme 'Live' al gnome-boxes

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim nov 11 08:51:02 CET 2014

Hola,

Doncs he estat mirant una miqueta i la situació amb aquestes cadenes és una
miqueta rara. No sé si el Gil estava al corrent d'això i va aplicar una
traducció menys literal per deixar clar de què es tractava. No té pinta
d'estar relacionat amb un live cd...
http://comments.gmane.org/gmane.comp.gnome.documentation/11301

Ni idea...

El dia 10 novembre de 2014 8:07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: