[GNOME] Correccions i revisions

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic maig 21 13:03:35 CEST 2014

Hola Albert,

He traduït algunes cadenes en que a l'original en comptes de *Color
picker* hi havia *eyedropper*, traduït al català per*comptagote*s. El
problema és que aquesta eina amb aquest nom no té sentit, ja que
*comptagote*s és per deixar anar, i en canvi, la funció d'aquesta eina
és capturar el color. De fet, vaig mirar a la versió francesa i
efectivament, ells ho havien traduït com a *Pippete*.
En els meus fitxers ho he arreglat, però no se si a la interfície i als
menús hi ha un *eyedropper*.