[GNOME] Correccions i revisions

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic maig 21 07:28:32 CEST 2014

Hola Eulàlia,

Quan deia fer els canvis a l'aplicació em referia a fer els canvis en
aquests fitxers:
https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/ui/ , les cadenes dels quals
apareixen en finestres, menús, etc...

Ja ho faré jo, si no recordo malament hem quedat de canviar:
*(original) -> (actual) -> (nova traducció)*
l'eina (color picker)[1] -> (capturador de color) -> (pipeta)
l'eina (zoom)[2] -> (ampliació) -> (lupa)
filtre (unsharp mask)[3] -> (emmascara les parts borroses) -> (millora la
nitidesa)

Em deixo alguna cosa?
Tothom ho veu bé?

Apaaa
Salut!

[1] http://docs.gimp.org/2.8/en/gimp-tool-color-picker.html
[2] http://docs.gimp.org/2.8/en/gimp-tool-zoom.html
[3] http://docs.gimp.org/en/plug-in-unsharp-mask.html

El dia 19 maig de 2014 23:49, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: