[GNOME] traduir call

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll gen 20 14:01:37 CET 2014

Hola,

La primera reacció va ser traduir-ho per *cridar*, però no em convencia.
Per això ho he preguntat al fòrum. Potser el millor seria una d'aquestes
possibilitats: *activa*, *cerca*, *busca* o *agafa*.

Potser la que més m'agrada és *agafar*, perquè és això el que s'està
fent encara que sigui de manera virtual.

Com ho veieu?

Eu