[GNOME] Traducció del California

diu des 28 01:45:08 CET 2014

Ep, quant a 'cita', al FirefoxOS vaig optar per això per qüestions d'espai
(esdeveniment no cap enlloc!)
Al thunderbird/lightning vaig unificar també a 'cita'.
A efectes pràctics  no crec que realment faci falta haver de diferenciar
entre 'appointment' i 'event' (al capdavall, és una entrada del calendari).

El que sí vaig haver de diferenciar és entre 'brithday' i 'anniversary', ja
que són categories que apareixen juntes. vaig fer aniversari i commemoració.

salut,
jordi s
El dia 26/12/2014 21:12, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: