[GNOME] GNOME 3.12

Marina Ruiz de Villegas marinadelcoso a gmail.com
dic abr 2 10:23:50 CEST 2014

Bon dia i perdonau la intromissió, a jo m'arriben missatges de GNOME, que
no ho sé perqué m'arriven. Soc traductora de llengües però no crec que
sigui per això.
No tenc ni idea de quin és el vostre projecte, ni si podria ajudar.
Arrivats en aquest punt, vos deman que em digau, si pensau que us puc
ajudar, de què es tracta el vostre projecte, o que em donau de baixa, per
favor.
Moltes gràcis