[GNOME] Hola

dim nov 26 18:03:39 CET 2013

Benvinguts!
Us pot ser útil aquest article sobre com configurar el POedit amb les
memòries de traducció de Softcatalà:
<http://www.softcatala.org/wiki/Configurar_PoEdit_amb_mem%C3%B2ries_de_traducci%C3%B3>
Si ho proveu, tingueu en compte el que hi diu a la nota "Atenció":
> Atenció: Com a mínim en la versió 1.5.4 i anteriors aquest procés pot
> trigar més de 30 minuts depenen de la mida de la memòria. Sigueu
> pacients, aquest procés només cal fer-lo un cop.

Endavant!

salut
jordi s

El 26/11/2013 17:15, Andreu Paredes Verdaguer ha escrit: