[GNOME] Dubte « \"marching ants\"

diu nov 24 21:21:14 CET 2013

Ep Eulàlia!
Quan tinguis un dubte, millor endanxar tota la cadena, per tenir més
context (tant si és dubte lingüístic com no) ;-)

Interpreto que aquí simplement són cometes ("). Com que al format .po
els delimitadors de les cadenes són les cometes, si la cadena conté
cometes s'han d'/escapar/ (to escape). Per tant, la barra \ d'abans és
per indicar que les cometes que segueixen són part de la cadena, i que
no indiquen el final de la cadena.
Uf, ho he explicat fatal.

Per al català, normalment s'utilitzen les cometes baixes o llatines («»).
Per tant, no cal que hi posis la barra \ anterior. Si s'hi deixen
cometes altes ("), llavors sí que cal conservar la barra.

Got it?

salut
jordi s

El 24/11/2013 20:42, Eulˆlia Pags Morales ha escrit: