[GNOME] Dubte «Jigsaw»

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
diu nov 24 18:26:30 CET 2013

Hola Albert,

Et passo el que diu el termcat
Nota: Tot i que normativament les denominacions /trencaclosques/ i
/puzle /són sinònimes, l'ús tendeix a especialitzar-ne el significat
segons el sistema seguit per formar les imatges, de manera que
/trencaclosques/ designa el joc de cubs que s'apilen o es col·loquen els
uns al costat dels altres i /puzle /es reserva per al joc de peces
planes o amb volum de vores retallades que s'encaixen.

suposo que llavors hauria de ser puzle tal com proposes.