[GNOME] Documentació del Gimp [Ajuda!]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim nov 12 00:21:23 CET 2013

Hola Eulàlia!

Sí, jo també fa algun temps que tinc el Gimp oblidat... però sembla que es
prepara la versió 2.10 i ens tornem a posar a la feina ;)

Ara la idea és atacar la documentació del Gimp, els fitxers per traduir són
aquí:
https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/doc/

Pots agafar el mòdul que vulguis, però recorda que cal agafar el darrer
fitxer.
Per exemple, si agafes el mòdul «Gimp User Manual - Caixa d'eines», hauries
d'agafar el fitxer gimp-help-2-master-toolbox-ca-245039.merged.po que
trobes al capdavall de la pàgina a la dreta:
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/master/toolbox/ca

Recorda també fer la «Reserva per la traducció», i així t'assegures de no
duplicar esforços.

La documentació que traduïm és la que després apareix a:
http://docs.gimp.org/2.8/en/ i des del Gimp, si dubtes sobre com vam
traduir algun element del menú, pots fer clic a F1 sobre l'element del menú
i se t'obrirà aquesta documentació. Ja veuràs que el més pesat és cercar al
programa les traduccions que vam fer dels elements dels menús perquè tot
quadri.
Jo he començat a fer-ho amb algun fitxer, com ara aquest:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/184974/0/0/

Qualsevol dubte, no te n'estiguis de preguntar-ho per aquí ;)

Sobre el recull de termes, el trobaràs aquí:
http://www.softcatala.org/wiki/Gimp/Termes Però com veuràs no s'hi ha
avançat gaire.
En canvi, pot ser-te de molta utilitat aquesta pàgina:
http://recursos.softcatala.org/ , on pots fer cerques sobre com s'han
traduit les cadenes en el passat.

Me n'alegro de retrobar-te per atacar el Gimp :)
Salut!

El dia 12 de novembre de 2013 0.01, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: