[GNOME] Gimp i el català a Mac

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij maig 23 22:55:30 CEST 2013

Doncs em sembla que no és mala idea Pau. Perquè si s'afegissin les cadenes
d'aquests plugins, encara que d'entrada només fossin visibles per la gent
de Mac que descarrega aquesta compilació del programa, potser es podria fer
que un usuari de Linux tingués automàticament la traducció al català
d'algun d'aquests plugins quan decidís instal·lar-se'l.
De fet, potser seria una forma de començar a traduir plugins de la forma
més adequada, és a dir, gestionant les traduccions des del propi Gimp.

Gràcies! Provarem a veure si hi ha sort.
Si ningú diu res més, dissabte miraré d'escriure aquest correu.

Salut!

El 23 de maig de 2013 7.09, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: