[GNOME] Gimp i el català a Mac

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij maig 23 01:21:44 CEST 2013

Hola a tothom,

M'han comentat que en baixar i instal·lar la darrera versió del Gimp per
Mac des de gimp.org[1] hi apareixen moltes cadenes sense traduir.
M'he adonat de què això es deu a què des de la pàgina oficial del Gimp
s'ofereixen dues versions del Gimp compilades per Mac, una normal i l'altre
amb un conjunt de plugins (que evidentment no estan traduïts)[2].

La veritat és que això no m'ha agradat perquè dóna molt mala imatge als
traductors: que t'instal·lis des de la pàgina oficial una aplicació que
hauria d'estar traduïda al català i que aparegui plena de pedaços en anglès.

Estava pensant en enviar un correu als desenvolupadors perquè tinguin
present aquesta qüestió a la seva pàgina i posar-hi remei: a) eliminant
aquest paquet b) deixant ben clar en quin estat de traducció se'l trobaran
c) alguna idea més?

Algú més s'hi ha trobat?
En fi, volia compartir-ho amb els col·laboradors del Gimp i per exetensió
de Gnome per saber què en penseu.

Moltes gràcies per endavant!

[1] http://www.gimp.org/downloads/
[2]