[GNOME] Nouvingut

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu mar 3 17:47:43 CET 2013

Hola Xavier,

Baixa't el programa 'poedit' o 'virtaal'. Ambdós els trobaràs als
repositoris de la teua distribució. Amb ells, obre el fitxer po i veuràs
que és més fàcil traduïr.

Respecte al tema de la reserva, fixa't que en la pàgina del programa, pots
afegir un comentari i seleccionar en el desplegable 'reserva per traduir'.
Quan acabes amb la traducció, llavors hauràs d'anar allà i pujar el fitxer,
de manera que algun de nosaltres el revisarà.

SAlut!

Pau

El 3 de març de 2013 15.22, Xavier Català <catala.xavier a gmail.com> ha
escrit: