[GNOME] dubtes

dic des 25 02:46:42 CET 2013

'Rapid' i punt. Oblida el dirty. Tal com l'albert va suggerir quedava molt
bé:

*«L'eina Brillantor-contrast és útil per fer un ajustament ràpid, però si
la imatge és important i voleu aplicar-li un ajustament més acurat, cal que
utilitzeu altres eines»*

salut,
jordi s
El dia 24/12/2013 16.28, "Eulˆlia Pag s Morales" <eulaliapages a gmail.com>
va escriure: