[GNOME] dubtes

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic des 18 23:14:22 CET 2013

Trobo més dura i negativa la paraula *dirty* que *barroer*. I la
traducció literal de *dirty*, *brut* és més negatiu que barroer.
*Dirty relation*, la traducció que s'acosta al que es refereix seria una
*relació porca*.
Així és tal com ho vaig entendre en el seu context.
Si realment es volien referir a esborrany haguessin posat *draft*.

Però si voleu posar *esborrany* a mi m'és igual. El que digui la gent

Eu