[GNOME] Paraula Master

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim des 10 23:49:32 CET 2013

Hola Andreu,

He mirat l'etimologia de *mestre* i *master*, tenen la mateixa arrel
llatina, provablement vinguin de magister, (magistral), magis (més), és
a dir, el més important. Més o menys el que vols dir. *Mestre* ja
comporta en si mateix això de *principal*.