[GNOME] Arrow i right clicking

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 3 22:52:09 CET 2013

Hola, responc entre línies

2013/12/3 Eulˆlia Pag s Morales <eulaliapages a gmail.com>

> Una altra cosa, *Punter amb forma de fletxa* és molt llarg,
> com sona *punter fletxa horitzontal*.... o és massa ortopèdic?,
> Ja diràs

Ja ho he pensat, però sona molt estrany...
Què en penseu els altres? Jo em decanto per l'opció llarga.

> Ara només em cal saber si *Lasso* si s'ha de traduir o no,
> The Paths tool allows to create complex selections called Bézier Curves, a
> bit like *Lasso* but with all the adaptability of vectorial curves. You
> can edit your curve, you can paint with your curve, or even save, import,
> and export the curve. You can also use paths to create geometrical figures.
> Paths have their own dialog box: <link
> linkend=\"gimp-path-dialog\">Dialog</link>

Lasso s'ha de traduir. Refereix a:
http://docs.gimp.org/en/gimp-tool-free-select.html
Que és una eina similar a l'eina «Camins». Aquesta eina la vam traduir com
a eina «Selecció lliure».

>  i el* Crossed circle*, no tinc clar com traduir *crossed*, si *en creu*o
> *creuat*, algú la té traduïda? <guilabel>Edit</guilabel> performs
> functions which are not available in <guilabel>Design</guilabel> mode. With
> this mode, you can work only on the existing path. Outside, the pointer is
> a small *crossed* circle (on the whole image if there is no path!) and
> you can do nothing.

Això refereix al punter de la imatge que adjunto, per tant, no m'hi quadren
gaire les creus ni els creuats.
No tinc ni idea de com traduir-ho. He pensat en cercar com s'anomenen els
senyals de trànsit que són així, però no ho he trobat. Finalment se m'ha
ocorregut l'heràldica:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Barra_%28her%C3%A0ldica%29
Entenc que no parlem d'una àrea, sinó d'una circumferència... potser
podríem parlar de rodona.
Si ho juntes tot... Què tal,* «rodona amb una barra»* ? (m'agrada més que
segons l'heràldica no seria el cas... :(

És el que se m'acut, ara per ara.
A veure si algú té alguna idea millor ;)

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>