[GNOME] Traducció de la guia de l'usuari del Baobab

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis abr 13 11:38:19 CEST 2013

El dv 12 de 04 de 2013 a les 18:50 +0200, en/na Manel Vidal va escriure:
> Hola, gràcies per les correccions i els consells, de seguida faig
> totes les correccions que em comentes! i intentaré ajustar-me més a la
> guia d'estil
>

> Manel.

És qüestió d'anar-hi agafant la idea, no pateixis.

Si de cas quan ho tinguis arreglat puja-ho a l'10n.gnome.org ;) i avisa
aquí a la llista.

Salut i moltes gràcies per col·laborar!

--
Gil Forcada